Privatumo politika

BnP Finance, AB įsipareigoja užtikrinti Kliento asmens duomenų saugumą vadovaujantis LR „Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu“ ir kitais LR teisės aktais.

Bendrovė užtikrina kliento pateiktų asmens duomenų saugumą, įgyvendinama tinkamas teisines, organizacines ir technines priemones asmens duomenims apsaugoti nuo atsitiktinio ar neteisėto sunaikinimo, pakeitimo, atskleidimo, taip pat nuo bet kokio neteisėto tvarkymo.

Gautus asmens duomenis bendrovė tvarko asmens tapatybės nustatymo, asmens duomenų teisingumo patikrinimo, kredito sutarčių ir kitų sandorių sudarymo, vykdymo, kontrolės, mokumo įvertinimo, įsisklonimo valdymo, pinigų plovimo ir terorizmo finansavimo prevencijos bei kitais kredito sutartyje nurodytais tikslais.

Patarimai vartotojams

  • Atidžiai perskaityti sutarties sąlygas. Kilus neaiškumams, kreiptis į BnP Finance, AB darbuotojus.
  • Skolintis atsakingai – paskaičiuoti, kokios sumos reikia: neimti didelės paskolos, jei abejojama, ar bus galimybė grąžinti.
  • Griežtai nusistatyti terminą, kada privaloma grąžinti paskolą, t.y. jei nespėjama laiku grąžinti skolos, bus skaičiuojami delspinigiai — įvertinti, ar bus galimybė juos sumokėti.
  • Nepatikėti savo asmens duomenų nepažįstamiems ar nepatikimiems žmonėms.
  • Pametus asmens dokumentus, nedelsiant pranešti apie tai policijai.

Saugoti savo asmeninius duomenis: PIN kodus, slaptažodžius ir kt., t.y. nelaikyti jų piniginėse, nesiuntinėti el. paštu ir pan. Pametus prisijungimus prie el. bankininkystės, nedelsiant informuoti banko darbuotojus.

Vartotojų apsauga

Nuo 2012 m. sausio 2 d. Lietuvos bankas ne teismo tvarka nagrinėja skundus ir sprendžia vartotojų bei finansų įstaigų ginčus, kuriuos iki tol sprendė Draudimo priežiūros ir Vertybinių popierių komisijos bei Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba.

Dėl vartotojų ir finansų įstaigų ginčų nagrinėjimo skambinkite telefonais:
(8 5) 268 0540, (8 5) 268 0515, (8 5) 268 0542, (8 5) 268 0543, (8 5) 268 0544, (8 5) 268 0545, (8 5) 268 0546.
Lietuvos banko bendra informacija teikiama telefonu Nr. (8-5) 268 0029, kiti kontaktai skelbiami interneto svetainėje.
Daugiau apie vartotojų ginčų su finansų rinkos dalyviu sprendimo tvarką skaitykite čia.

Taip pat informuojame apie galimybę pasinaudoti Elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platforma.

 

Konsultuojame
8 700 80070
arba
Klauskite gyvai