Klausk BOBUTĖS (DUK)

Užduoti klausimą
  • Kaip gauti paskolą?

    Paraišką galite gauti: internetu, telefonu arba atvykus į mūsų biurą Vilniuje.

    Pateikite paraišką internetu

    Jeigu teikiate prašymą pirmą kartą, Jūs galite:
    1. Pateikti prašymą paskaičiavus Bobutės kišenėlę:

    • Kairėje pusėje įveskite gaunamas pajamas, turimus įsipareigojimus ir kontaktinį telefono numerį (nebūtina) taip Jums bus paskaičiuota Bobutės kišenėlė (pagal pateiktus duomenis sužinosite, kiek Bobutė gali Jums paskolinti)
    • Skaičiuoklėje pasirinkite norimą gauti pinigų sumą bei laikotarpį
    • Spauskite mygtuką „Gauk paskolą“
    • Užpildykite registracijos formą
    • Perveskite 0,01 € iš asmeninės banko sąskaitos
    • Laukite atsakymo SMS žinute bei el.paštu

    2.  Pateikti prašymą pasirinkus norimą sumą ir laikotarpį iš karto:

    • Skaičiuoklėje pasirinkite norimą gauti sumą bei laikotarpį
    • Spauskite mygtuką „Gauk paskolą“
    • Užpildykite registracijos formą
    • Perveskite 0,01 €  iš asmeninės banko sąskaitos
    • Laukite atsakymo sms žinute bei el.paštu


      Jeigu esate užsiregistravęs
      mūsų puslapyje, Jūs galite:
    1. Prisijungti prie vartotojo zonos ir pateikti prašymą:
    • Prisijunkite: viršutiniame dešiniame puslapio kampe suveskite el. pašto adresą ir slaptažodį bei spauskite mygtuką „Prisijungti“ (Kairėje pusėje matote paskutinio prašymo metu nurodytas pajamas bei įsipareigojimus ir pagal šiuos duomenis paskaičiuotą Bobutės kišenėlę, jeigu duomenys kito juos galite pakeisti, paspaudę mygtuką „Perskaičiuoti“)
    • Skaičiuoklėje pasirinkite norimą sumą bei laikotarpį
    • Spauskite mygtuką „Gauk paskolą“
    • Užpildykite trūkstamą informaciją ir spauskite „Teikti prašymą“
    • Laukite atsakymo SMS žinute bei el. paštu

         2. Skaičiuoklėje iš karto nusistačius norimą pinigų sumą bei laikotarpį, pateikti prašymą:

    • Skaičiuoklėje pasirinkite norimą sumą bei laikotarpį
    • Spauskite mygtuką „Gauk paskolą“
    • Pasirinkite „Prisijungimas esamiems vartotojams"“ ir prisijunkite prie vartotojo zonos
    • Užpildykite trūkstamą informaciją ir spauskite „Teikti prašymą“
    • Laukite atsakymo SMS žinute bei el. paštu

     Paskolos telefonu

    • Pateikite paraišką telefono skambučiu
    • Paskambinkite klientų aptarnavimo tel. 8 700 800 70.
    • Pateikite reikiamą informaciją
    • Paskolų administravimo vadybininkas praneš Jums atsakymą dėl paskolos suteikimo


    Užpildykite paraišką klientų aptarnavimo skyriuje

    • Adresas: Ulonų g. 5, Vilnius (1 laiptinė, 2 aukštas).
    • Susipažinę su paskolos sutartimi, užpildykite paraišką paskolai gauti.
    • Užpildytą paraišką ir asmens tapatybės dokumentą (pasą ar asmens tapatybės kortelę) pateikite darbuotojui.
    • Jei paskola suteikta, pinigai netrukus bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą.

    Kilus klausimams kreipkitės tel. nr. 8 700 80070, el. paštu info@bobutespaskola.lt

  • Kodėl prieš pasirašant vartojimo kredito sutartį reikalaujama pateikti sutuoktinio sutikimą?

    Bobutespaskola.lt vadovaujasi Lietuvos Banko patvirtintomis Vartojimo kreditų teikimo gairėmis, kuriose pažymima, jog būtina vertinti vartojimo kredito gavėjo sutuoktinio bei visos šeimos bendras pajamas bei finansinius įsipareigojimus (su tam tikromis išimtimis).

    Reikalaujame pateikti vartojimo kredito gavėjo sutuoktinio pasirašytą sutikimą dėl jo asmens duomenų tvarkymo, taip galime įvertinti vartojimo kredito gavėjo sutuoktinio pajamas bei surinkti šias pajamas pagrindžiančius įrodymus.

    Išskiriama išimtis: paskolos paraiškoje nurodant skolinimosi tikslą – asmeninius poreikius, tokiu atveju bus vertinamos tik paties vartojimo kredito gavėjo pajamos kartu su visais šeimos finansiniais įsipareigojimais.

    Sutuoktinio sutikimo forma

     

  • Ką daryti, jei pamiršau slaptažodį?

    Tinklapio viršuje paspauskite nuorodą „Pamiršote slaptažodį?“. Atsiradusiame laukelyje įvedus asmens kodą, į Jūsų registracijos metu nurodytą el.paštą arba mobilų telefoną bus atsiųstas naujas slaptažodis.

    Jei nepavyko gauti naujo slaptažodžio, kreipkitės tel. nr. 8 700 80070 arba el. paštu info@bobutespaskola.lt

  • Kam suteikiate paskolas? Kokią paskolą galiu gauti aš?

      Preliminariai paskolas gali gauti fiziniai asmenys, kurie:

    • yra LR piliečiai ir turi galiojantį asmens dokumentą (pasą arba asmens tapatybės kortelę),
    • nėra ieškomi,
    • yra nuo 18 - 60 metų amžiaus,
    • 4 mėnsius ir daugiau oficialiai dirbantys pagal darbo sutartis Lietuvoje,
    • kurių mėnesio gaunamos pajamos ne mažesnės negu 100 €,
    • neturi pradelstų įsiskolinimų kitiems kreditoriams,
    • turimų finansinių įsipareigojimų mėnesinės įmokos neviršija 40% mėn. gaunamų pajamų.

    Tai yra pagrindiniai kriterijai, kuriuos turi atitikti klientas, norėdamas gauti paskolą. Pateikus prašymą, visais atvejais kiekvienas klientas yra vertinamas individualiai.

    Naujiems klientams  pirmą kartą gali būti suteikta paskola nuo 50 € iki 4 000 €. 

    Maksimali galima suteikti paskolos suma būtent Jums apskaičiuojama įvertinant Jūsų darbo užmokesčio dydį bei Jūsų turimus finansinius įsipareigojimus.

  • Ar nedirbantis, pensininkas, užsienyje dirbantis asmuo gali gauti paskolą?

    Nedirbantiems, pensionio amžiaus, užsienyje dirbantiems asmenims paskolos nesuteikiamos.

  • Kada ir kokiu būdu gausiu atsakymą dėl paskolos suteikimo?

    Apie paskolos suteikimą informuosime Jūsų registracijos metu nurodytu el. paštu ir SMS žinute.

    • Jeigu paskolos prašymą pateikėte pirmą kartą, atsakymas suteikiamas gavus 0,01 € pavedimą - banko sąskaitos patvirtinimą, identifikavus Jus, įvertinus Jūsų turimus įsipareigojimus ir gaunamas pajamas. O jei turite sutuoktinį, tik tada, kai bus įvertintos ir Jūsų sutuoktinio pajamos bei įsiparteigojimai. 

    * paprastai pavedimą gauname: 

    • jeigu pavedimą atliekate naudojantis SWEDBANK, SEB, DNB, DANSKE arba Šiaulių banko sistema  per 15 min. 
    • jeigu naudojatės kitais bankais – pavedimus gauname 9, 12, 15 val. darbo dienomis.
  • Per kiek laiko paskola bus pervesta į mano sąskaitą?

    Jeigu atitinkate įmonės nustatytus kreditingumo kriterijus, esate patvirtinęs banko sąskaitą 0,01 € pavedimu, paskola Jums bus pervesta netrukus.

    * paprastai pavedimą gaunate: 

    • jeigu pavedimą atliekate naudojantis SWEDBANK, SEB, DNB, DANSKE arba Šiaulių banko sistema –  per 15 min.
    • jeigu naudojatės kitais bankais, pavedimus gauname 9, 12, 15 val. darbo dienomis.

    Jei paraiška pateikiama ne darbo metu – atsakymas pateikiamas kitą darbo dieną pirmomis darbo laiko minutėmis (I-V 8.00-22.00, VI-VII 9.00-22.00, švenčių dienomis 10.00-18.00).

  • Ar galiu paskolą grąžinti anksčiau laiko?

    Taip. Bet kuriuo metu galite atlikti išankstinį grąžinimą.

    Išankstinis grąžinimas taikomas tik tuomet, kai grąžinate visą paskolą iš karto.

    Palūkanos yra perskaičiuojamos dienos tikslumu. Palūkanas mokate tik už tą laikotarpį, už kurį naudojotės paskola ir tik iki paskolos grąžinimo dienos.

    Plačiau apie išankstinį grąžinimą galite pasiskaityti "Paskolos grąžinimas" -> " Išankstinis paskolos grąžinimas"

  • Ar galiu turėti kelis kreditus kitose įmonėse ir teikti prašymą Jūsų įmonėje?

    Taip, jeigu nėra vėluojama grąžinti šiuos kreditus ir jeigu visų Jūsų per mėnesį turimų finansinių įsipareigojimų suma neviršija 40 proc. nuo Jūsų gaunamų mėnesinių pajamų.

  • Ar galima pasiskolinti papildomai? Padidinti turimą paskolą?

    Negalite padidinti jau turimos paskolos, tačiau galite papildomai pasiskolinti, vienu metu asmeniui gali būti suteikti 3 vartojimo paskolos.

  • Kiek kainuoja paskolos pratęsimas? Kaip pratęsti paskolos grąžinimo terminą?

    Paskolų grąžinimo termino pratęsimo mokestis lygus  einamojo mėnesio palūkanoms už paskolą. Pratęsiant paskolą, visas paskolosgrąžinimo grafikas persikelia per 30 d. skaičiuojant nuo pratęsimo datos.

    Kaip pratęsti paskolą, galite sužinoti skiltyje „Paskolos grąžinimas“ -> „Paskolos pratęsimas“

  • Ar yra papildomų registracijos, ar sutarties sudarymo mokesčių?

    Sutarties sudarymo mokesčio nėra.

    Banko sąskaitos patvirtinimo mokestis yra tik 0,01 €.

    Registracijos patvirtinimas yra atliekamas tik vieną kartą ir tik naujiems klientams.

    Norint pateikti paraišką paskolai gauti nebe pirmą kartą – pakartotinai sąskaitos patvirtinti nereikia.

  • Ar galima gauti paskolą ne į savo asmeninę sąskaitą?

    Ne, paskolos suma gali būti pervesta tik į Jūsų asmeninę sąskaitą. Registruodamiesi tinklapyje turite patvirtinti asmens duomenis ir bendrąsias sutarties sąlygas pervesdami 0,01 € iš savo sąskaitos.

  • Kokios paskolos yra suteikiamos? Kokiam laikotarpiui?

    Vartojimo paskolos nuo 50 €  iki 4 000 € suteikiamos 2-48 mėnesių terminui.

  • Kaip gauti prisijungimo slaptažodį?

    Prisijungimo slaptažodį turite sukurti patys. Slaptažodį turi sudaryti 6-20 simbolių (lotyniškos raidės ir/ arba skaičiai).

  • Ar reikalingas užstatas norint gauti paskolą?

    Vartojimo paskolos suteikiamos fiziniams asmenims be laidavimo, turto įkeitimo ar užstato.

  • Ką reiškia BVKKMN?

    BVKKMN – bendra vartojimo kredito kainos metinė norma. Tai yra visos su paskola susijusios išlaidos per metus: palūkanos, komisiniai, sąskaitos administravimo ir kiti mokesčiai. Tai įstatymu nustatytas dydis, kurio vartojimo paskolų įmonės neturi viršyti. Šiuo metu jo riba yra 200 proc. – vadinasi, kaina, kurią per metus sumokėtumėte už paimtą paskolą, negali būti didesnė nei 200 proc. paskolos sumos.

     

  • Ką reiškia MPN?

    MPN - metinė palūkanų norma. Tai procentais išreikšta paskolos kaina už naudojimąsi finansų įstaigos lėšomis, neįtraukiant jokių kitų sąnaudų. MPN rodo, kokią procentinę dalį nuo paskolintos sumos paskolos gavėjas turi grąžinti per metus.

Konsultuojame
8 700 80070
arba
Klauskite gyvai